Indskrivning til 0. klasse

Indskrivning til 0. klasse sker elektronisk i oktober/november året før eleven skal starte i skole.

Indskrivning til førskolestart april 2024 og 0.klasse til august 2024 sker i år i perioden 6/11-2023 - 19/11-2023.

Hvis der ønskes en anden skole end distriktsskolen eller en specifik afdeling kan dette oplyses i indskrivningsprocessen. Der vil komme tilbagemelding i januar ift. hvilken skole/afdeling barnet vil blive indskrevet på.

Alle forældre til kommende skolebørn har modtaget en besked i deres e-boks omkring indskrivningsprocessen. Beskeden kan findes nedenfor.

Informationer om indskrivning findes på dette link

Såfremt der er, eller er ved at blive, udarbejdet en PPV (pædagogisk psykologisk vurdering) på barnet, der skal indskrives, bedes dette nævnt i noten ved indskrivning. Barnet skal indskrives som anført ovenfor. Forældrene bedes samtidig kontakte skolen på 5588 8100, og gøre opmærksom på, at de har et barn til kommende 0. klasse med en PPV.

Plejebørn skal indskrives manuelt, og derfor bedes nedenstående blanket udfyldt og sendt til skolen/afleveret på skolens kontor i indskrivningsperioden.

Alle får besked i januar om hvorvidt deres ønsker er opfyldt om skoler, afdelinger og om barnet evt. skal i specialklasse, hvis dette har været på tale.

Plejebørn 0. klasse indskrivning

Samtykke ved navne- adressebeskyttelse